FAQ

Last Updated: February 18, 2023

NAJČEŠĆE POSTAVLJENA PITANJA

BOOKING INFORMACIJE

Kako bookirati charter plovilo?

Vrlo jednostavno. Ispunite zahtjev na našoj booking stranici, i u najkraćem mogućem roku dobiti ćete našu najbolju ponudu.

Koliko imamo vremena za potvrdu rezervacije?

Nakon što ste dobili našu ponudu, vrijeme za potvrdu rezervacije je tri radna dana. Unutar tog vremenskog perioda morate donijeti odluku ukoliko želite bookirati plovilo.

Što ako nam je potrebno više vremena za potvrdu rezervacije?

Postoji mogućnost da plovilo više neće biti na raspolaganju – u tom slučaju tražimo drugo plovilo i šaljemo Vam novu ponudu.

Koja je procedura nakon predanog zahtjeva?

Nakon što te predali zahtjev, i prihvatili našu ponudu, šaljemo Vam ugovor sa svim potrebnim informacijama, kao i informacijama potrebnim za uplatu.

Koliko iznosi depozit i u kojem vremenskom periodu se mora napraviti uplata?

Potvrdom rezervacije obavezni ste uplatiti 50 % ukupnog charter iznosa unutar tri radna dana.

Što ako otkažemo rezervaciju?

Naknada za otkazanu rezervaciju iznosi 50 % ukupnog charter iznosa.
ASDASDAS

CHARTER INFORMACIJE

Koliko traje charter, kada počinje i završava?

Charter traje 7 dana. Check – in je subotom popodne oko 15h. Check – out je petkom popodne do 17h.

Može li se prenoćiti zadnju noć na plovilu?

Može. U tom slučaju – iskrcavate se sa plovila najkasnije do 9 sati ujutro u subotu.

Može li se iznajmiti plovilo na manji broj dana, npr. tri ili četiri dana?

Ukoliko želite iznajmiti plovilo na manji broj dana, u principu uvijek plaćate puni iznos chartera – za svih 7 dana. Iznimno – ukoliko dolazite u priodu van sezone – Svibanj illi Listopad – onda postoji takva opcija.

Što je bareboat charter?

Bareboat charer je naziv za najam plovila bez posade, odnosno najam plovila bez profesionalnog skippera. Ukoliko imate odgovarajuće licence koje su potrebne za upravljanje plovilom, možete iznajmiti plovilo i samostalno zaploviti.

Što je skippered charter?

Skippered charter je naziv za najam plovila sa profesionalnim skipperom.

Može li se zahtjevati usluga hosetese i koje su njezine obaveze?

Možete podnijeti zahtjev za uslugu hostese. Obaveze hostese su priprema dva obroka dnevno – doručak i ručak, održavanje čistoće na plovilu, pomaganje skipperu u osnovnim manevrima na plovilu. Usluga hostese iznosi 1.200,00 €.

Što je crew charter?

Crew charter je naziv za najam plovila sa posadom. Posada se uglavnom sastoji od profesionalnog skippera, hostese i chefa. U slučajevima kada je plovilo veće, i broj posade je veći. U tom slučaju broj posade se povećava za deck henda – mornara.

Jesu li gorivo, marina fee, rezervacije, hrana i piće uključeni u cijenu bookinga charter plovila?

Ne. To je varijabilni trošak i plaća se zasebno.

Što je APA – Advance Provisioning Allowance?

Postoji mogućnost uplate APA – e (Advance Provisioning Allowance) – iznosi otprilike 40 % cijene najma plovila i čini paušalni iznos, tj. iznos koji se izdvaja unaprijed – uključuje sve ono što bi klijentima moglo zatrebati tijekom charter tjedna – hrana, piće, rezervacije marine, vezovi u marinama, gorivo.

Koliko iznosi napojnica za posadu?

U nautičkom turizmu, iznos napojice za posadu je 10 – 20 % ukupnog iznosa bookinga charter plovila.
ASASDASDASDAS

DODATNE INFORMACIJE

U kojem periodu godine traje charter sezona u Republici Hrvatskoj?

Charter sezona počinje sredinom Svibnja i traje do sredine Listopada.

Kakava je temperatura ljeti?

Raspon temperature ljeti je od 27 – 38 Celzijevih stupnjeva.

U kojim mjesecima je visoka charter sezona?

Od sredine Lipnja do početka Rujna.

Kakva prtljaga je najbolja?

Prilikom boravka na plovilu najbolje je koristiti duffle bag.

Koja je službena valuta u Republici Hrvatskoj?

Službena valuta u Republici Hrvatskoj je Euro.

Mogu li se koristiti kreditne kartice za plaćanje na otocima?

U većini slučajeva moguće je vršiti plaćanje kreditnim karticama.

Treba li ponijeti cash?

Uvijek je poželjno imati određeni iznos cash-a. Može poslužiti za plaćanje rezervacije marina, večere u obiteljskim restoranima, napojnice u ugostiteljskim objektima, itd…

Mogu li se posjetiti restorani svaku večer u tjednu?

Mogu. Postoji veliki broj restorana na svakom otoku.

Može li se obaviti shopping na otocima?

Može. Na većini otoka postoje mjesta i gradovi na kojima možete dopuniti namirnice za Vaše plovilo.

Što je sa inicijalnim shoppingom?

Uobičajeno je kupiti namirnice za nekoliko dana subotom prije check – ina. U sklopu svake marine postoji mala trgovina koja sadrži osnovne namirnice. U principu, incijalnim shoppingom se kupuju namirnice za prva dva ili tri dana, te se tijekom tjedna obavlja dopuna namirnica u trgovinama na otocima.

Kako doći do marine?

Možete nadoplatiti transfer fee ili koristiti loklani taxi.

Može li se koristiti UBER u Republici Hrvatskoj?

Da. UBER je raspoloživ u Republici Hrvatskoj.